Element Talks o vývoji a testování her
První beseda z cyklu Element Talks se věnovala vývoji her a jejich testování pomocí umělé inteligence. Ve sdíleném pracovním prostoru Element Coworking se sešlo více než pět desítek nadšenců do gamingu. Poslechli si poutavé přednášky a zapojili se do diskuze s herními vývojáři ze studií Ateliér Duchů, INGAME STUDIOS nebo Filuta AI.
Element Talks o game designu
Další setkání z cyklu Element Talks bylo věnované tématu Game Design. Martin Hovadík a Klára Henzlová z herního vydavatelství PLAION vysvětlili, jak zajistit, aby hry běžely nejen hladce, ale byly pro uživatele hlavně zábavné. Milan Hrycjuk z vývojářského studia Perun Creative představil základní principy tvoření UI ve hrách a podělil se s diváky o příklady z praxe z vývoje hry Hobo: Tough Life. Dabér a moderátor Richard Wágner popsal svou cestu k dabingu her Kingdom Come nebo Mafia a vysvětlil v čem se to liší od dabingu pro Netflix a HBO.
Element Talks o wellbeingu a vyhoření
Poslední setkání v Element Coworkingu se věnovalo lepší organizaci času, rovnováze mezi pracovním a soukromým životem. Došlo také na téma vyhoření, kterému se věnoval projektový manažer Vladimír Zejda a otevřel téma, zdali je možné mít výhoření jako životního styl. Majitelka sítě cukráren Ollies Tereza Janíková Gondková pak přispěla svou životní zkušeností s vyhořením a vysvětlila v čem tkví podstata vědomého žití. Besedu zakončil Kryštof Petr z Katedry psychologie FF UP a zaměřil se na to, kam se případně obrátit, pokud věci nejdou tak, jak bychom si přáli.