
Věci, které (ne)vidíme (Romana Mazalová)
Marketing často působí dřív, než si všimneme, že jsme jeho součástí. Jak marketing využívá principy psychologie a proč na některé věci reagujeme tak, jak reagujeme? Půjde o nahlédnutí pod povrch – tam, kde se potkává očekávání, důvěra a ovlivňování. Budeme si klást otázky, občas se pousmějeme, někdy možná i lehce znejistíme. Ať už se v marketingu pohybujete vědomě, nebo jste se v něm jen ocitli – třeba ve chvíli, kdy jste automaticky klikli na „Přijmout všechny cookies“ – tahle přednáška vám nabídne nový pohled na to, co s námi marketing vlastně dělá. A jak v tom všem zůstávat lidský.
Úlohou marketingu je předávat správnou informaci správným lidem ve správný okamžik. Jak tyto parametry identifikovat, si ukážeme na příkladech, které ve weivu aplikujeme na naše klienty. Vysvětlíme si, jak přistupovat k produktu, publiku a obsahu. Marketing je jako hra. Abyste ji mohli hrát, musíte znát hřiště, hráče a hlavně pravidla. Univerzální řešení totiž neexistuje – pravdu na konci dne ukážou jen data.
Hosté:
- Romana Mazalová (Katedra psychologie UP)
- Pavel Jeník (weiv lab s.r.o.)
Kdy: středa 9. 4. 2025 od 18:00
Kde: Element Coworking, 17. listopadu 8a
Kapacita naplněna, děkujeme za velký zájem!*
*Kapacita je v tuto chvíli naplněna, děkujeme za velký zájem o akci! Pokud byste si přáli být náhradníkem, kdyby se uvolnilo místo, napište nám na element@upol.cz.